lørdag 20. juni 2009

Mor gikk amokk med spraylakk

Det kunne vært overskriften i lokalavisen i dag! Jeg saumfarte huset for å finne ting som kunne se bra ut i sølv :D Litt småtteri ble det, og spray-tåka har vært tykk rundt huset vårt i dag.
Her er blomsterpotten jeg kjøpte på vennesalg i går. Den skal få stå på Las Verandas foreløpig. Må nok finne en mer passende plante å ha i den etterhvert.

SÅ... over til den O store makeover...
Kandelaberen kjøpte jeg på Finn.no for litt siden. Slik så den ut før jeg sprayet den.
Ble veldig fornøyd med resultatet!!! Men tror jeg skal prøve å få saget (eller noe) bort de lange krusedull-dingsene på hver side av midten. Syns de blir for jålete..eller - hva syns dere??



Slik ble den med lys i.


Denne lampen kjøpte jeg for lenge lenge siden på en brukthandel. Den har stått i skapet å ventet på å bli pimpet. I dag fikk den sitt.



Vet ikke hvor jeg skal ha den enda. Også må den få en passende skjerm.
I ren iver rasket jeg med meg ut disse lysestakene fra Kremmerhuset som var gull-brune..

denne vasen som var i tinn...

og denne lysestaken som også var i tinn.

Var så ivrig at jeg glemte å ta før-bilde av de siste tingene.. hehe..
De to siste må få litt mer spray på seg! Jeg er veldig imponert over Deco color sin spray. Den dekker utrolig godt!! Har aldri brukt en SÅ bra spray før.. og tro meg, jeg har prøvd noen!!
Ønsker dere alle en fin lørdagskveld! Nå skal jeg surfe litt rundt i blogglandia og få litt inspirasjon.. (stakkar mannen min..hihi)


9 kommentarer:

  1. Fantastiske resultater! Kan du være så snill å legge ut fullt navn på sprayen, eller kanskje et bilde av selve sprayboksen? Har vært på Mekonomen, men ikke fått med meg riktig sølvfarge - det jeg sprayet ble bare matt grått. Pleas help me!!!

    SvarSlett
  2. Kandelaberen var forresten dødskul - akkurat passelig "over the top" :D

    SvarSlett
  3. Så fine tingene har blitt! God natt. :)

    SvarSlett
  4. WOW !! man blir hekta !! men nå er jeg lei :) Hi hi.
    kandelaberen må være slik !! Ikke våg å gjøre noe med den....da vil jeh heller få kjøpe av deg den !!

    lekkert !!

    Spray i vei du vennen !!

    Klem

    SvarSlett
  5. Se der ja, det ble jo mega-flott. Synes ikke du skal sage noe av den kandelaberen, den er lekker som der er, og har akkurat passe med duppeditter. Denne sprayen ser bedre ut enn biltema sin, ikke så grå. Må vist få tak i denne jeg også.

    Du får ha en riktig god natt!

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  6. Kjempefint og den kandelaberen er jo bare sååå lekker! Men ikke sag av noe da ;)

    Klem

    SvarSlett
  7. Stilig!
    Dette har du gleda deg til;)

    Enig med gjengen over her, ikke sag noe.

    Smil fra Anita

    SvarSlett
  8. Tusen takk for svar. Nå vet jeg endelig hva jeg ser etter :)Så bra med bilde! Jeg gikk inn under etiketter jeg, så jeg fikk ikke med meg innlegget under ;P

    Ha en strålende søndag, i Stavanger skinner solen :)

    SvarSlett
  9. Skjønner godt du gikk amok :) Dette ser jo riktig så fint ut!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.