tirsdag 30. juni 2009

En herlig sommerdag...

Det har det vært her i nord i dag. Guttene har vært på fjelltur med bestemor og jeg og Asora har gått tur sammen med Nette. Etterpå dro vi å kjøpte 6 flotte margeritter som vi plantet i to store krukker på terrassen. Nå tror jeg det er nok blomster her - de skal jo tross alt ha vann og stell, og det har jeg en tendens til å glemme!
Her er noen stemningsbilder fra kl 21 i kveld.
Solsikkene Isak plantet på skolen har vokst, men den ene er litt pjusk.

Nå skal jeg snart legge meg. Jeg var på nattevakt i natt, og har ikke sovet etter at jeg kom hjem. Føler meg helt fjernstyrt!!


Ha en fortsatt fin sommerkveld...



Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Så koselig det var på uteplassen din. Det er så deilig med sol hele kvelden! :)

    SvarSlett
  2. Margeritter er nyydelig! Virkelig sommer. Så fine hvite utemøbler du har? Hvor har du funnet dem?

    Greiere å ha nattevakt på sommeren når det er lyst hele natta enn på vinteren?
    (Men jeg trodde du hadde fått ny jobb...?)

    Smil fra Anita

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.