mandag 8. juni 2009

Nye puter??



Her har jeg drevet å ryddet litt i det siste. Da dukket disse gardinene opp. Kjøpte de for en hel evighet siden, og de gikk rett i søpla. Men så fikk jeg en idè om at de kunne bli puter på terrassen så jeg hentet dem opp igjen :o) Enten som ryggstøtte på benken min, eller store puter til å sitte på gulvet på. Hva tror dere om den saken?? Er egentlig ikke så veldig FOR lime & turkis, men må bare prøve før de event. går i søpla - igjen! Nå skal jeg ut å nyte sommeren (før den stikker av igjen)


Ha en strålende dag!



2 kommentarer:

  1. Hei på deg. Jeg vet dessverre ikke hvordan du får lastet ned 3 kolonner, men jeg fant denne siden her: http://moseplassen.com/2009/02/blogspot-tips-hvordan-lage-tre-kolonner/ Kanskje du skjønner litt mer enn meg.. hehe Men jeg forstod det sånn at det først kan være lurt å lage en testblogg, men det ser du om du følger linken over :) Håper du finner ut av det!

    SvarSlett
  2. Det kan vel bli fint?:)
    Fint med litt friske farger utendørs, og de var jo mest hvite med innslag av farger; me like!

    Anita

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.