onsdag 17. juni 2009

Endelig...

er jeg ferdig med nattevakter for ei stund!! Dagene har gått til å sove, og det er kjempekjedelig når min kjære nå er inne i sin siste uke med pappa-permisjon. Jeg er et skikkelig nattedyr, men det MÅ det bli slutt på!



Jeg har nemlig fått meg ny jobb :o) HURRA!!!!!!!! Jeg søkte for en tid siden på en assistentstilling på skolen. I forrige uke ringte rektor og sa jeg hadde fått jobben *lykke* Jeg begynner i august. Da er det slutt på å sitte oppe i de sene nattetimer!




Nå er det kveldstell her i huset. Så skal jeg se om jeg ikke får gjort litt utenfor veggene. Håper sommeren kommer snart tilbake!!!!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny jobb!!!
    Kjekt å kunne jobbe "normal-tid";)
    Kos deg i kveld;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.