tirsdag 9. juni 2009

Prinsessa har tatt sine første skritt ♥

Og det mens vi hadde hennes oldemor på tråden.. Jett om mamsen ble ivrig!? Jeg nærmest kastet meg ut vinduet og ropte på min kjære. Og lille Asora som var kjempestolt over å ha knekt GÅ-koden tok villig noen steg både for papsen og storebrødrene. Dere kan tro det var jubel i huset..og telefonen! Holdt på å glemme oldemor i storståheiet. Så nå tenker jeg det går unna framover..
Vi har koset oss ute i det fine været i dag. Asora har sittet i huska, og det syns hun sånn passe om! Litt skummelt...men spennende også.

Jeg & Emil har plukket rabarbra og vært på besøk hos Huset på haugen.

I morra er det ryddedag! Denne dama skal ta et oppgjør med diverse ting & tang, og fyllinga skal besøkes... Huff - både gruer og gleder meg!!

Ha ei god natt ***

Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. gratulerer til både mor og lillemor med gå-bragden! nå blir det full fart:)

    smil fra anita

    SvarSlett
  2. Gratulerer, så gøy! Nå blir det vel mye løping på deg også framover. :) Takk for koselig hilsen hos meg. :)

    SvarSlett
  3. ÅÅ dete er stor stas!! forstår godt at mor er stolt da!!:)

    Ps: fuglehuset er fra en levrandør som heter IB Laursen..Går sikkert ann og google navnet, og få opp butikker som selger merke..

    Lykke til:)
    Klem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.