fredag 29. mai 2009

Award & nytt sengetøy.

For en overraskelse på en sen fredagskveld... jeg har fått en award :o) Min aller første..

Hurra!!


Den er det Anita i bloggen "Bygging av drømmehuset vårt" som har gitt meg.

Tusen takk snille deg. Det var utrolig hyggelig :o)


Anita har en koselig blogg som er vèl verdt et besøk! Gleder meg til å følge hus-prosjektet deres.




Reglene for denne awarden er:


1. Kopier utmerkelsen til din egen side.
2.Link til den som gav den til deg.
3. Gi awarden videre til andre bloggere.
4. Link til disse fra din blogg.
5. Legg beskjed til deres blogger at du har noe til dem.


Jeg velger å gi awarden videre til:






Jeg er jo ganske så fersk her, men dette er noen av mine favoritter som jeg daglig besøker. Blogger som er et friskt pust, gir meg inspirasjon og gjør meg glad :o)
***

I dag kom dette sengetøyet i posten til guttene mine. Syns nesten jeg måtte kjøpe likt til dem nå som de snart skal dele rom. Det er fra Sparkjøp faktisk..

Nå skal jeg ta meg en runde i bloggverden før jeg finner senga.

GOD HELG TIL ALLE DER UTE!

Karina




1 kommentar:

  1. Kj@re deg. Yusen takk for utmerkelsen. Jeg setter det høyt, og betyr mye for meg, varmer ett bloggerhjerte.
    klem til deg fra Christine

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.