lørdag 9. mai 2009

Her bor Emil Kristoffer

Nå er Emils rom vasket og ryddet, og hovedpersonen selv sitter så fornøyd å leser om dinosaurer (som for tiden er den store lidenskapen)


Her er noen detaljer fra rommet.
Teksten over senga malte jeg, ved hjelp av overhead, for noen år siden. Lampe, gardiner og seng fra IKEA.


Er kanskje litt barnslig rom for en (snart) 5-åring, men planen er at han skal flytte opp sammen med storebror om ikke så alt for lenge.

Dette skal da bli prinsesse-rom.
Stripene på veggen malte jeg også da vi pusset rommet. Tips- for dem som ikke visste dette: Vatret opp med maskeringstape. Malte først med hovedfargen (som her er hvit) for å fiksere tapen slik at ikke den andre fargen skulle trekke under. Når den var tørket malte jeg den blå. Når det hele hadde tørket var det bare å rive vekk tapen, og VOÌLA - en rett og fin strek!


Lampe fra Bohus. En gave til Emil fra onkel Alexander

Her er håndavtrykket til Emil på kommoden hans. Han var 2-3 år da, og syns det er veldig morsomt å måle å se hvor store hender han har fått siden den gang





Nå skal jeg ut å gå meg en kveldstur før jeg muligens kaster meg over malepenselen i gangen..
Ha en fin kveld alle sammen :D
*Karina*




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.