tirsdag 5. mai 2009

Tid for skattejakt

Når våren kommer får jeg lyst å dra på skattejakt! I fjæra finner man utrolig mye fint...til min kjæres store fortvilelse! Han vet nemlig at dette betyr svette, bæring, bankende fingertupper og farlige parkeringer. Det er nemlig med livet som innsats jeg skal ha de STØRSTE og fineste rundsteinene med hjem!! Her er jeg og min gode venninne Nette på innsamling i ei nyoppdaget vik ;o) Vi er like hekta på rundstein begge to.. hihi.. Blir nok mange turer framover! Det værste er at ungene tror jeg ELSKER all slags stein. De drar med seg hjem alle fine (og ikke riktig så fine) steiner de finner på sin vei, så til tider er det rene steinbruddet på trappa vår :o/ Men det er jo godt dè har skjønt det da...for det har nemlig ikke pappan(!!) hehe..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.