onsdag 27. mai 2009

Før & etter i gangen

Dette tok sin tid å få blogget...men her er altså gangen min FØR & ETTER. Nesten så det er flaut å vise FØRbildene -men nå som det er blitt så lyst å fint kan jeg jo minne meg selv på hvor grusomt det var. *knis*













Dette er det beste av ALT!!!
Har akkurat satt håndtak på skapdørene, så nå mangler det bare et nytt lys, stort speil på veggen og nye hvite helgsler på dørene. Skal også lage en stumtjener. Det får dere se mer av etterhvert ;o)

Elsker mine DYRISK dyre knagger fra moods. Knaggene i seg selv var ikke dyre. Men med moms, frakt og moms av frakt ble det slett ikke billig!! Der lærte jeg noe nytt, så da tenker jeg meg nok bedre om neste gang...

Nå må jeg tilbake til strikkingen..HUFF..er lei allerede! Har vondt i nakken og pekefingeren. Men skal jeg bli ferdig denne sommeren er det bare å henge i..
So long ;o)
***






1 kommentar:

  1. For en forskjell! Så lyst og flott det ble!
    Stolt kan du trygt være:)

    Smil fra Anita

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.