torsdag 14. mai 2009

Sommer i Lofoten

Det har det vært i dag..og det skal det visstnok bli de neste dagene også. HURRA!! Vi har vært på vift og bare kosa oss. Kaffeslabberas, lek og kos i SOLVEGGEN hele dagen. Kan det bli bedre??
Glemte jo helt å ta bilder oppi all herligheten, derfor viser jeg noen bilder fra i fjor sommer (syns nemlig innlegg uten bilder er SÅ kjedelige :p)

Her er Isak på Hermansdalstind 1029 moh. Flinke og ikke minst SPREKE gutten til mamma gikk 10 på topp sammen med bestefar (10 høyeste fjelltoppene i kommunen)

På båttur til Refsvika på yttersiden av Moskenesøya. Supert sted for å plukke rekved & rundstein



Emil gjør seg klar til "skattejakt"




Guttene på båttur med pappan B)

Kjenner jeg gleder meg ENORMT til tiden vi går imøte.. Båtturer, grilling, bading, sOling, lek og overnatting på hytta (om min pappa svinger hammeren litt ekstra)
Jeg elsker sommeren!!!




1 kommentar:

  1. Det er så deilig med sommer i nord!!! Spesielt i Lofoten på godværsdaga, kan jeg tenke meg.
    Jeg har mange tøyservietter som jeg bruker som småduker ;) Ingen som ser forskjellen... Hehe :P

    God helg!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.