tirsdag 19. mai 2009

Fra shoppingen i går

ble det ny kjole til bryllupet på Lørdag. Butikken heter Cinderella, og har for det meste klær fra Paris. Handler man der er man garantert å ikke se mange andre i det samme. Hun tar bare inn få plagg av hvert.
Kjolen var i grå chiffong..litt sånn lag-på-lag.. og med sorte paljetter og stener øverst på brystet og ryggen
Bak.




Denne kåpen/jakken fallt jeg fullstendig for!!! Ser litt baggy ut her, men den var veldig fin på.


Måtte jo ha en liten veske også

Nå mangler jeg bare sko så er alt i boks :D
På bryllupsdagen til min venninne skal vi jentene spise frokost sammen på hotellet. Så drar vi videre med bruden til frisøren hvor hun skal fikses opp. Jeg skal få satt opp håret, og snille brura spanderer make-up på forloveren sin *jippiiiii*


Idet jeg susa forbi Nille i går fikk jeg øye på dette søte fuglebadet. Måtte jo bare ha det :D


Nå er Asora våken fra formiddagshvilen så nå skal vi ut å nyte det deilige sommerværet!!




2 kommentarer:

  1. Superfine klær du har funnet deg! Skulle gjerne likt og hatt en sånn kjole. :)

    SvarSlett
  2. Hei! :)

    Lekker kjole, og flott blogg, jeg har lagt meg til som følger. :))

    Ha en flott kveld!

    Vibeke :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.