onsdag 13. mai 2009

Litt nytt..

I dag tidlig suset jeg inn til "byen" for å gjøre noen erend. ALENE :D Lovet Bestemor Barnevakt å være snar..så snar som man kan være når det tar èn time (!!) å komme seg dit. Fikk trålet gjennom interiørbutikken på sentret.

Fant denne søte lykten fra Home Art og en duk fra Green Gate. Ikke den store handelen akkurat, men det skal ikke så mye til for å glede meg ;o)

Ellers var det bare kjedelig shopping på programmet...og støvler til Isak som skal besøke Aalan Gård i morra sammen med klassen.
I morgen er det meldt fint vær så det er nok best å komme seg i seng. Må opp å nYYYYte dagen!
Natta alle sammen...


2 kommentarer:

  1. Kjempefin lykt!:)

    SvarSlett
  2. Så fin lykt og duk! I dag skal jeg også på shopping og se om jeg finner meg noe fra Green Gate jeg også. Ha en herlig dag! :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.