tirsdag 12. mai 2009

Jeg fant, jeg fant...

Denne 45 cm høye kandelaberen er straks på tur til meg ;o)

weeeeeeeeeeeeeeee :D Det var 2 av dem..men innen jeg fikk svar på mail var den ene solgt. Den skal selvfølgelig få en MAKEOVER

Har jo lest SÅ MYE om Irinas store lidenskap for sølvsprayen fra Mekonomen, så derfor skal jeg sende en venninne på sprayshopping i.o.m at vi ikke har den butikken her. Tror den blir veldig fin i sølv!
Ellers skjer det faktisk ting her.. Jeg er ferdig med gangen *LYKKE* Og da mener jeg HELT ferdig!!! Tok sin tid ja...det skal være sikkert å visst!! Skal ta meg en fotorunde når jeg har fått ting på plass..
Nå er det nattan her i gården. Føler meg temmelig underernert på søvn for tiden! Klarer rett å slett ikke legge meg tidlig èn eneste kveld. Nå er det jo litt HÅP da... Natta :o)


4 kommentarer:

  1. Den kommer til å bli råstilig i sølv!
    Nå skal jeg pelle meg i seng og det burde du oxo!
    Natta klem:)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se resultatet!

    Anita

    SvarSlett
  3. Så lekkert !! Gleder meg til å se den ferdig.
    takk for at du følger meg og vil være med på trekkning.
    Hvis du ser noen som likner si i fra !!

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei igjen!

    Jeg brukte denne siden for å få tre kolonner: http://webtalks.blogspot.com/2007/04/downlaod-three-column-new-blogger.html
    det var veldig enkelt, eneste aberet er at det du har lagt inn av "gadgets" i kolonnen forsvinner og du må gjøre det på nytt. MEN...syntest det var enklere enn å begynne å tukle med HTML-koding..

    Lykke til, Anita

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.