torsdag 16. juli 2009

Billig stol blir "dyr" stol...

I dag har jeg kjøpt møbelspiker. Det var jammen ikke noen billig handel skal jeg si!! Det kom på 460 kroner (!!) Kjøpte dem av en lokal møbelsnekker, og han kunne umulig ha gitt meg noen som helst slags rabatt :o( Over èn kr for stiften.. Er det virkelig så dyrt??
Dvs. at når stolen blir ferdig har den kostet meg i overkant av 2000 kr. Nesten så jeg kunne kjøpt en helt ny i stede. Men sjarmen med den er jo at jeg har gjort arbeidet selv, så det orker jeg ikke tenke på!! Nå ligger det ca 380 stifter til tørk etter første runde med HVIT spraylakk. Tror stoffet kommer i postkassa i morgen.. Hurra!!

3 kommentarer:

  1. Den blir nok kjempefin og helt sikkert verdt pengene! Gleder meg til å se resultatet!

    SvarSlett
  2. Gleder meg også til å se resultatet, blir helt sikkert nydelig.
    Artig bilde du hadde i innlegget ditt.
    Ha en vakker kveld.

    SvarSlett
  3. *ler*

    kanskje du må selge den?;)
    neida, tenk så GØY at du har fått det til selv da! Ingen pris for det!

    Anita

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.