lørdag 18. juli 2009

Test


Mon tro om jeg nå får til å blogge dra mobil?

5 kommentarer:

  1. Tjohei... Jammen fikk jeg det ikke til!! Dette var jo den enkleste sak i verden...hvorfor har jeg ikke funnet ut av det FØR?? Takk til dere som ga gode råd lengre ned!

    SvarSlett
  2. Gratulerer, så flink du er. Vi blir aldri utlært i denne bloggverden.

    Ønsker dere en fin søndag, hvor dere enn er!
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  3. Hehe, kjekt at du fikk det til, har ikke prøvd jeg...
    P.S. Har noe til deg på siden min.
    Ha en fortsatt fin søndag.

    SvarSlett
  4. Så koselig at du liker bloggen min, den er desverre ikke så oppdateret om dagen. Pleier å være mye mere oppdateret, men godt vær, ferie, besøk og mye å gjøre i og på huset, gjør at det er lite tid igjen til å oppdatere bloggen.. Men jeg kommer sterkere tilbake ;)

    Så flink du er som får til å blogge fra mobilen, jeg klarer ikke å gå på internettet engang jeg :P

    Nå skal jeg ta meg en runde på bloggen din jeg også :)

    Ha en kjempe fin kveld :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.