søndag 5. juli 2009

Vi har hatt ei super helg!

Nå er vi vel hjemme igjen etter ei koselig helg i Harstad! Vi har badet i flere timer i dag, og ungene elsket Grottebadet. Dit tar vi turen igjen!
Se hva jeg fant på veien opp til Harstad!! Jippiiiiiiiiiiii....
En Antikk og brukt butikk lå heeelt i veien, og der svingte jeg selvfølgelig innom. Var nemlig på jakt etter en slik stol. Der vrimlet det av dem! Og denne grønne som var den beste å sitte i fikk bli med hjem til Lofoten. Så nå trenger jeg gode råd om hvordan man trekker om!!
Jeg vil ha stifter rundt kanten slik som det er nå. Hvor kjøper man slike? Gjør det saken vanskeligere når det er stifter rundt der armlenene og ryggen kommer ned? Hvor får man kjøpt fine møbelstoffer? Blir veldig glad om det er noen som vet dette?

Ellers shoppet jeg litt forskjellig.. Bl.a. nye solbriller. Har lenge tenkt jeg skulle invistere i ordentlige briller. Har sikkert 10 par billig-briller fra før. Kjøper dem overalt...tråler alle stativer i butikker jeg kommer inn. Tror det må være en fetish jeg har..hihi..

Men nå ble det altså disse fra Chanel. De gjør ikke vondt bak ørene, på nesen eller gir meg hodepine. Jeg er super fornøyd! Så nå må jeg finne meg ei ny dilla ;o)



Første natten i Harstad lå vi på Thon..helt ok. Andre natten lå vi på F2. Vi hadde familierom, og det var helt topp! DIGERT var det. Og da jeg kom inn på badet hadde vi fått diverse prøver.. Herlig med en liten oppfriskning etter en lang dag i butikker.

Bodyshop hadde lagt med et "make-over-gavekort" i tillegg. Dumt jeg ikke fant ut det før de stengte!

Og litt til mannen også...


Nå er det bare å mote seg opp!! Her er det både stol og vindu som skal fornyes..


5 kommentarer:

  1. Ååå, så heldig du var som fant sånn stol! Veldig fin! Gleder meg til å se den ferdig oppusset. :)

    SvarSlett
  2. Jeg er spent på resultatet av stolen!! :) Gleeeeder meg.

    SvarSlett
  3. Nydelig stol du fant deg da!
    Har desverre ikke peiling på omtrekking av slike stoler, men det er det nok helt sikkert andre bloggere som har;)
    Herlig å få sånne prøver på hotelbadet!
    Ønsker deg en fin uke;)
    Ligger noe til deg på bloggen min;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  4. Nydelig stol!
    Gleder meg til å se hva du gjør med den, jeg har dessverre ikke peiling på hva du bør gjøre;)
    Og RÅLEKRE solbriller!

    Smil fra Anita

    SvarSlett
  5. Hei:)
    Stolen ser kjempe flott ut.Jeg hvet desverre ikke hvordan man får satt på disse naglene igjen.Da tror jeg du trenger møbel tapetsere utstyr.De jeg har sett har pusset opp slike stoler bruker møbel bånd rundt.Hvis du sender meg mail adr din så kan jeg forklare deg på mail hvordan jeg gjør det,men naglene kan jeg desverre ikke hjelpe deg med.Min adr er heidi@fugleperspektiv.no

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.