mandag 27. juli 2009

Hva mener dere? ..og litt stue..

Denne lampen kjøpte jeg på super-salg. Men den var liksom ikke helt som jeg trodde. Den var så mye større enn jeg hadde forestillt meg.
Er litt usikker på om den egentilg er fin i det hele tatt.. hva syns dere??

Her er sofakroken vår. Stua vår er veldig liten, så det er ikke så veldig mye mer å vise frem.
Tenk at duken har fått ligge på bordet i hele dag...det må være ny rekord!!

Bildene er enda ikke flyttet symetrisk over sofan..TTT... Gyngestolen har tilhørt mine besteforeldre og ble malt i fjor. Bordet er også gammelt og har blitt malt. Det hadde trengt noen runder til med kosten!

Vi spekulerer på en liten ferietur, så nå skal det diskuteres litt ;o)
Asora er på vannvogna i dag.. Hihi ..


Ha en tipp topp dag!



2 kommentarer:

  1. Jeg synes du hadde en skikkelig koselig sofakrok! Så koselig med det gamle bordet og den gamle gyngestolen sammen med den nye litt "stramme" sofaen.

    Jeg roper ikke akkurat over meg av begeistring med tanke på lampa, men jeg synes ikke den er direkte stygg heller... Kanskje ikkje mye til hjelp, men... :)

    SvarSlett
  2. Koselig stue! Litt usikker på lampen....hmmmm...kunne sikkert blitt vant til den;) Syns foten på den var fin, kanskje det er skjermen....?
    takk for varme tanker fra deg;)
    Av og til må en bare få det ut;)
    Stor klem til deg fra Maja

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.