tirsdag 28. juli 2009

Se hva jeg har fått!!

Jeg har lenge siklet etter noen gamle kasser som lå i veikanten utenfor huset til en gammel mann. I går var jeg så frekk (??) at jeg stoppet å spurte pent om det var noe han skulle ha, eller om han kunne tenke seg å eventuelt selge dem til meg. "Nei værsego`... ta dem bare!!" Ikke skulle han ha noe for dem heller. Han så forundret på meg over at jeg ville ha det gamle skrotet..hihi...
Har en plan med den ene i værtfall ;o)
Nå skal jeg pakke. I morra er det ut på tur :o)
Jeg blogger fra mobil, om jeg bare får det til!! Den vil liksom ikke alltid..Ha en fin kveld, og hade bra så lenge!




3 kommentarer:

  1. Stiligt! Elsker også gamle kasser og ting og tang.

    SvarSlett
  2. Hmm, spennende med din plan, skal følge med!!!
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  3. Så heldig du var!
    Gleder meg til å se hva du finner på med de!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.