onsdag 22. juli 2009

Jeg er blitt TANTE :O)

Eeeendelig kom den lille gutten vi har vært så spent på!! Vi har gått i ring i hele dag og ikke visst hva vi skulle finne på.
Timene sneglet seg avgårde. Den lille prinsen hadde egentlig 10 dager igjen og ombestemte seg visst.. mamman var kjempesliten og dermed måtte han hentes ut.

Så i kveld har vi vært på snarvisitt på sykehuset til en sliten, men stolt liten familie.
Den lille keiseren var vakker som en gullklump og jeg er verdens stolteste TANTE!!!


Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Så kjekt! Gratulerer så masse til den stolte tanten.
    Ha en fin dag, hilsen Helen

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye! Så stas!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye som tante!!!

    Ja er jeg ikke uthvilt nå blir jeg aldri uthvilt, må no flire. Tror Caroline ble sjokkert i går da jeg bare: æ går å lægg mæ...

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.