torsdag 23. juli 2009

Høyglans med støv i...

Nå først er siste strøket kommet på stolen. Det ble ikke mindre enn 5 til sammen (!!) Grunning, 3 lag lady 40 og 2 lag bengalack. Så nå skal dere straks slippe å høre mer om hele stolen ;o) Hihi..Men jeg lurer på èn ting!?! Dere som maler med høyglans maling.. Er ikke dere plaget av små hår/støvkorn som fester seg i malinga?? Jeg har riktig nok ikke støv på hjernen og det er mulig huset skulle fått seg en real skure-omgang - men allikevel!? Får en liten følelse av å lese blindeskrift når jeg tar på stolen. Irriterende!! Hva gjør jeg med det??
*******************
Vel..nå har jeg uansett malt siste strøk. Så her er det bare å lufte (bengalack stinker noe helt forferdelig.) ... og om å gjøre å ikke leve i de neste 5 timene. Da er malingen STØVtørr.
*******************
Ikke så lett med småttiser i hus, så jeg tror vi evakuerer!
Ha en herlig dag! Støvete eller ei :o)

5 kommentarer:

  1. Har du fått trekt om putene? Jeg er så spent på å få se resultatet!

    SvarSlett
  2. Jeg synes bengalakk er noe herk, kommer aldri til å bruke det igjen! :( Fikk det ikke til. ;P

    SvarSlett
  3. Høyglans gikk fint for min del, men jeg sluttet med det for noen år siden, er gått over til matt igjen:)
    Men det blir nok bra, kan ikke huske noe om støvkorn.

    SvarSlett
  4. Har du fått tak i rokokkostol! Så gøy, da kan jeg følge med på hvordan du pusser den opp. Mine to har stått på vent i noen mnd... Husker det som i går hvor mange nagler, stifter og spiker som skulle fjernes!
    Ha en flott helg. Klem

    SvarSlett
  5. Her var det skjedd MASSE siden sist!

    Gratulerer som tante!!!
    .. og, med ny layout (3 etterlengtede kolonner;)!

    Her i huset har det vært fullt opp med feriegjester!
    Kommer bortom en dag, nå når det roer seg litt her..,
    spent på å se stolen..! :)
    klems

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.