fredag 19. juni 2009

And the winner is........

I kveld har Emil trukket vinner i konkurransen. Det var hele 6 (hehe) deltakere ;o)
Da gjorde jeg det enkelt -
Emil kastet terningen!
Og vinneren ble...............
Mannen så på, så vi har ikke jukset!!

Det ble 3 prikker...
Den som hadde innlegg nr 3 var Nette

Grattis vennen... pakke kommer ikke i posten, men leveres personlig ;o)
-------------------------------------------------------------------------------
Ellers har jeg vært på vennesalg på den lokale blomsterbutikken. Kjøpte en stilig blomsterpotte i sink. Viser den i morra!
Vel hjemme igjen tenkte jeg det var på tide å ta vare på blomstrene jeg tidligere har skrytt av at jeg skulle ut å plante.. De lå nemlog flat :o/
Nå er de kommet i jorda og jeg håper de kommer seg!!
Jeg og Emil pottet om solsikkene og tomatplantene.


Nå skal vi se filmen "Yes man"

God helg til dere alle sammen

1 kommentar:

  1. Gratulerer til Nette. :) Så høye plantene dine er! Gruer meg til tomatplanten min blir så høy, for da vet jeg ikke hvor jeg skal ha den... God natt! :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.