tirsdag 2. juni 2009




"#¤%&/()=)(/&%¤#" SuMm SuMm SuMm... Jeg får det rett å slett ikke til :o( Jeg VIL ha 3 kolonner og har prøvd å følge denne linken men det stopper rett å slett opp!! Kan noen av dere snille mennesker der ute være så grei å fortelle meg hva i all verden jeg skal trykke på?????? Må man betale for å få en ekstra kolonne eller?? Jeg har trykket det meste, så nå er det like før krampen tar pekefingeren min :S Vil veldig gjerne ha det på NORSK om noen kan forklare step-by-step!?

Her er et stemningsbilde tatt ut av vinduet fra kontoret. Fjellet heter Støvla, og hadde snø i toppen i dag tidlig :o/ Og i skrivende stund snør det der oppe igjen *snufs*







Jeg får prøve å finne på noe annet enn blogg-pimp i natt da...

Sov god alle sammen :o)

1 kommentar:

  1. Hei hei


    tre kolonner var ett styr å få tak i! Jeg mistet alle linker og alt jeg hadde samlet i høyre kolonne! Grr.....

    Heldig er du som bor i lofoten, jeg skulle gitt en arm og en fot for å ha muligheten til å bo der. Mulig sommeren kommer litt senere, men for en fantastisk sommer dere har!

    Christine

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.