onsdag 24. juni 2009

Her sover lille prinsessa.

Har nok vist den før, men i mangel på noe å blogge om+bloggifisert soverom, viser jeg den igjen..
I denne vakre Kili skyvesengen sover min lille prinsesse. Sengen kjøpte jeg i vinter fra nettbutikken "Mor til 3". Jeg hadde lenge ønsket meg denne sengen for å bruke den som sofa i lese/tv-kroken på loftet, men mannen sukket og vrengte øynene bare han hørte snakk om det.
Da jeg ble gravid fikk jeg jo en gylden grunn til å kjøpe den *juhuu*
Nå har lillemor seng i maaaange år... også får mamman til slutt sin sofa :D
(brukes som sofa ved å ta av ene sprinkelveggen)
Sengehimmelen er fra "Loppelus", og er just hva en prinsesse (ehh... prinsesse-mamma??) behøver ;o)

4 kommentarer:

  1. Kjempefint. Blogget om sengehimmelen her om dagen, de er knallfine.

    SvarSlett
  2. Vakker seng!

    Kikket på bildene fra sønnen din sitt rom også. Nydelige ord over sengen og så likte jeg godt ideen om å lage håndavtrykk på kommoden (den kommer jeg muligens til å kopiere!) ;-)

    SvarSlett
  3. Guri så flott en seng! Ja den var virkelig en liten prinsesse verdig! :))

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.