mandag 15. juni 2009

Jeg vant... igjen!!!

Tenk at jeg kan ha slik flaks!??! Jeg vant nemlig denne vakre nøkkelen med kroker på hos Monica med bloggen Food, flowers and interiors :o) *LYKKE*

Ta en titt på Monicas flotte blogg! Har nettopp oppdaget den selv, og er såvidt begynt å lese meg nedover. Spennende :o) Tusen takk Monica!!

Jeg har bakt eplekake, så her skal vi kooose oss!!

Vil med det samme minne om at jeg trekker en vinner i min konkurranse på fredag! Var jo ikke akkurat den helt store oppsluttningen..hehe... Men som sagt - det er mer enn bare (den kjedelige??!) boksen ;o)

Ha en herlig kveld...nå er det kake på meg :p

3 kommentarer:

  1. Hej! Grattis till din vinst hos Monica, jag vann också där hihih. Lycka till nu i min tävling du verkar ha turen med dig! kram Christa

    SvarSlett
  2. Gratulerer!!
    Flott premie;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  3. Hej! Tack för kommentaren på min blogg. Det är så kul att vinna saker hm är ju inte någon tur männsika. hahah. Hoppas du har en fin dag. kram Christa

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.