fredag 5. juni 2009

Fornøyd jente & fornøyd mamma

I dag ble Asora 1 år. Det er nesten litt vemodig å tenke på hvor fort årene går! Syns jeg nettopp er kommet hjem fra sykehuset med den lille babyen min, også er ho blitt et helt år.. Selv om dette er en herlig alder og jeg koser meg maks, så krampholder jeg liksom på babyen! Ho vil nok alltid være babyen min.. blir vel slik med den som er yngst ;o)

Fornøyd jente prøver ny tunika - søta mi <3>

Jeg har endelig fått handlet inn litt sommerblomster til krukkene på terrassen. De rommet mer enn beregnet så det må nok handles litt til! Men det får vente til det blir litt varmere ute slik at jeg er sikker på at plantene overlever... ja - for så kaldt er det faktisk!

Kassen jeg fant i går fungerer som hylle på veggen, og ble pyntet med litt blomster.

Fornøyd mamma ;o)


Nå er det kvelden her i huset, for denne fruen skal på jobb kl. 07.30 i morra!

God helg til alle sammen..





Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Gratulerer med lille snuppa!:) Ja, tiden flyr altfor fort!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.