torsdag 4. juni 2009

Dagens lille funn ;o)

Var en gammel nøkkel, en liten kasse og et gammelt vindu uten rute :o) Jeg har ikke planen for vinduet helt klar enda, men skal nok finne på noe! Den trenger litt restaurering for den henger såvidt sammen. Men ellers skal den få være som den er.
Vinduet har stått i et gammelt uthus/fjøs i hagen til barndomshjemmet mitt. Der jeg, mine venner og mine søsken lekte som unger. Der vi hadde dukkestue, X antall klubber og drømte om å ha hest (mamma var super-allergisk så det ble med drømmen). Jeg har lenge vært på utkikk etter gamle vindu. Kanskje ikke akkurat et slikt jeg så for meg, men dette var nesten enda bedre!! Det har jo så mye historie i seg!! Tenk om vinduet kunne fortalt om alt det hadde sett...


..tenk at et lite vindu kan vekke så mange minner... Jeg har lenge drømt om å flytte tilbake til barndomshjemmet mitt. I dag da jeg var der nede (mamma & pappa eier det, men leier ut), da jeg (litt småsint) rev løs vinduet og tok det med hjem, da kjente jeg at jeg er ikke ferdig med denne saken enda!! Koste hva det koste vil!!!


Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Hvis du vil kan jeg kjøpe den for deg. Så sender jeg den :)

    Klem tenk på det !!

    SvarSlett
  2. Så fine ting! Likte vinduet kjempegodt. Heldige du. :)

    SvarSlett
  3. Hei på deg
    For en koselig blogg du har. Her kommer jeg gjerne innom igjen.
    God helg :-)

    SvarSlett
  4. Nice!! Skattejakt er GØY;)
    Skjønner godt at du ikke er ferdig med den saken!

    SvarSlett
  5. Så koselig å finne noe gammelt som har minner...ja, tenk om det kunne snakke...hehe, har sikkert "sett" litt av hvert kan jeg tenke meg...tjihi
    Nattaklem fra Maja

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.