torsdag 25. juni 2009

Klokka må ha stoppet!!!

Kan ikke tro noe annet... Tiden går i værtfall ikke her jeg sitter på jobben :o(
Nå har jeg gjort mine plikter for dagen..og i tillegg spraylakkert et speil for mamma. Hihi... naboene tror vel jeg er gått bananas her nede. Men speilet ble veldig fint!! Det var skikkelig gull-gull (glemte å ta bilde) og nå er det blitt hvitt og fint - og litt shabby faktisk. Skal blogge det når jeg kommer hjem.
------------------------------------------------------------------
Så nettopp på nyhetene at sommeren kommer (igjen!!) til helga, så nå gnir jeg meg i hendene her jeg sitter. Dumt jeg skal jobbe, men det er jo herlig med SOL uansett!!
----------------------------------------------
Må tilføye en sak jeg nettopp leste: ALLE NORDLENDINGER - SE HER
*O`LYKKE*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.