tirsdag 2. juni 2009

Det spirer og gror

Ser flere bloggere viser frem sine spirer i vinduskarmen, så jeg tenkte jeg også måtte gjøre det!
Her er tomatplanter og solsikker som Isak har plantet på skolen. De skal pottes om i morgen, slik at de kan vokse seg store og fine. Så krysser jeg fingre og tær for fint vær, for tomatplanter lukter jammen ikke noe godt!! Syns det minner om katte-tiss (!!) rett å slett :o/



Her er min november-rose som jeg kjøpte for MANGE år siden. Nå først blomstrer den. Flott!

Til slutt et bilde av erter. Skulle forkultivere, men de er enda ikke kommet i jorda -TREG!?! Det er meg det!! Satser på at jeg får gjor det også i morra.

1 kommentar:

  1. Deilig tid nå - når det spirer og gror.
    Hører finværet SKAL komme i morra, og håper virkelig det stemmer for har en vegg som må males!
    Og,
    jeg vil også plante og pynte,
    på min nye veranda!
    Og så må du snart komme bort å prøve de nye terrasse møblene (når jeg får pakket de opp - snart!)! ;-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.