torsdag 4. juni 2009

I dag er det sommer...JIPPI!

Jeg våknet til strålende sol og nesten vindstille (slett ikke værst!!) Først på programmet var fotografering i barnehagen. Været kom jo som bestillt, og det blir nok noen flotte utebilder!
Så dro jeg innom ei dame som driver ei lita krambu. Hun selger alt fra skruer og malig til SIA og black design. Fant en ting jeg tenkte å gi bort her på bloggen, men det kommer jeg tilbake til senere.

Så gikk turen til Madam Mim. Et koselig formiddagsbesøk med skravling, kake og te..nam nam
Sjekk den flotte utsikten!! Den misunner jeg deg virkelig Lena!!!


Deretter var det bare å dra hjem å utnytte arbeidslysten og det fine været! Hadde noen småting som trengte en makeover. Som denne kurven bl.a.


Se så fin den ble :o)


Jeg har også gjort noen små funn i dag. Skal vise bilder senere ;o)

Nå skal vi straks avgårde på konsert. Kulturskolen skal ha avsluttningskonsert, og både Isak og Emil skal opptre. Isak spiller gitar og Emil går i musikkbarnehagen. Gleder meg :o)







5 kommentarer:

  1. Sånt vær ville jeg hatt på fridagen også, men her er det innlandsstorm... *sutre*

    Fått ryddet litt da, så kanskje det var helt greit med drittvær? ;P

    SvarSlett
  2. Kjekt at noen har sommervarme;)
    Kos deg på konsert;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  3. Det var da enda godt at du kan skryte av fint vær mens resten av oss har skikkelig drittvær. Fortjent:)

    Smil fra Anita

    SvarSlett
  4. Tusen takk for award , Ble kjempeglad at du sa at det er noen av dine favoritter.
    Det er en ære at du sier det.
    Kurven ble kjempebra.
    Koss ble det med den nydelige kandelaberen din ?? Var det ikke deg som hadde kjøpt en nydelig en....

    Stor sommer klem !!

    SvarSlett
  5. Sommer og sommer fru blom... er vel å ta litt hardt i!!??;)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.